10 Jun 2010

Mr Happy


Soalan-soalan Award Mr. Happy


Adakah anda happy sekarang?


insyaAllah ya..kenapa??


Kenapa anda heppy?


sebab Allah menciptakan gembira untuk saya nikmati =)


Apakah benda yang boleh membuatkan anda heppy?


melihat orang lain gembira =P


Pernahkah anda menerima tag?


jujurnya..tidak pernah


Nyatakan warna yang anda suka.


warna-warna kegemaran Rasulullah

merah, putih & hijau

(correct me if i'm wrong)


Beritahu 9 orang yang anda mahu tag.


1. Safiyah Ulfah (orang yang menjebakkan saya)

2. Latifah (orang yang sudi meminjamkan saya motorsikalnya)

3. Azri Syafiq (orang yang berjaya dalam MMOC)

4. Jackie (pelajar antarabangsa yang rapat dengan saya di fsktm)

5. Keluarga Siti Norha....

(hanani, hatiti, hain, hawawan, halili, ha...)

6. Rafi Osman (KPM - nak bodek je)

7. Sahabat-sahabat saya

8. Pengurusan KK5 (Dr. Rohana, Ahmad Saufi, Cik Norsyam, Cik Suzi, Shaari, Abu Samah, Partiban, Nurul Nahar, Laila, Norma, Ina, Alif, Murugiah & seangkatan dengan mereka..)

9. Keluarga Saya (Ibu&Ayah + Abg, Kakak, Adik + mereka yang banyak menyumbang jasa..memerah keringat..membanting tulang..) =)


::Jasamu diKenang::

Tiada ulasan: